ppopcoorn

Alla inlägg under november 2011

Av Sara Karlsson - 2 november 2011 14:49

Något jag riktigt har svårt för är om jag ska vara blondin eller brunett..
Det är nog det jag funderar på just nu. Eftersom jag ska klippa mig och 1 h. Så kan det vara bra att veta.
Men tror det blir ljusblonda slingor och mycket uppklippt, aa vi vet.. ;))HÅHÅ, sp'nnande att fixa håret och sedan bli som en ny människa. 
Ska dra ut med voffarna nu , så vi höres sedan ! (A)
   Svårt val , mitt val <3

Av Sara Karlsson - 1 november 2011 18:59

3 bokstäver och en allmänt go hund, det är Ida.
Passar henne just nu och kommer göra i 2 eller 3 nätter , superduper mys!
Hursom , ska snart dra ut med hundarna, Kajsa följer med  vilket jag nog behöver. Det har inte hänt såmycket idag , varit lite på kenneln , chillat osv..!
Håhåjaja, längtar tills mitt kalas med mina fina vänner .
Ursäkta om ni inte kan läsa texten , men den är awesome så kände för den idag typ.
 
En fin liten sak , som älskar leksaker   
Puss & kram!

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards