ppopcoorn

Alla inlägg under november 2011

Av Sara Karlsson - 27 november 2011 21:48



SVAR: Hejsan! Jag har just nu en liten skit till digitalkamera (Nikon) .
Absolut , det kan jag göra! Vad kul att du också ska köpa en sån.
När jag skaffat min system så kommer ett fakta inlägg om hur den funkar och kanske lite foton jag tagit med kameran ? Vad gullig du är , glad jag blir . Ska kolla in på din blogg ockå ! Kram :) 

Av Sara Karlsson - 27 november 2011 17:11

Dag 1 ♥ - Presentation av mig själv
Dag 2 ♥ - Något jag tipsar om
Dag 3 ♥ - Det här åt jag idag
Dag 4 ♥ - Mina syskon
Dag 5 ♥ - Min kärlek
Dag 6 ♥ - Min dag i detalj
Dag 7 ♥ - Mina bästa vänner
Dag 8 ♥ - Mina passioner
Dag 9 ♥ - En perfekt helg för mig
Dag 10 ♥ - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 ♥ - Min skola
Dag 12 ♥ - I min väska
Dag 13 ♥ - Något jag alltid har på mig
Dag 14 ♥ - Vad jag blir riktigt glad av
Dag 15 ♥ - Mina drömmar
Dag 16 ♥ - Fula ovanor
Dag 17 ♥ - Min bästa resa hitills
Dag 18 ♥ - Min bästa födelsedag
Dag 19 ♥ - Något jag saknar
Dag 20 ♥ - En dag från 2010 som jag minns så väl
Dag 21 ♥ - Min önskelista
Dag 22 ♥ - Det här upprör mig
Dag 23 ♥ - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 ♥ - Det här får mig att gråta
Dag 25 ♥ - Hur mitt största intresse kom till
Dag 26 ♥ - Mina rädslor
Dag 27 ♥ - Min favoritplats
Dag 28 ♥ - Jag & spöken
Dag 29 ♥ - Mina ambitioner
Dag 30 ♥ -Om jag blev tvungen att byta utseende med någon

Av Sara Karlsson - 27 november 2011 15:01

Snart blir Nikon D3100 + 18-105VR min , är helt galet megalycklig.   Är nöjd också har lyckats spara ihop 4600 , inte dåligt.
Idag beställde vi också  en ursnygg blå kavaj från halens, älskar färgen å allt.
För att kolla på den , klicka här!
Blir även att lämna älskadeGreta idag, tråkigt . Men ska höra med Nette om hon får sova här nästa helg igen kanske ? (a)  
Får ta och vara lite redig , sätte igång och plugga,kul.
 
-ta hand om er !    

Av Sara Karlsson - 27 november 2011 01:32

NU är det såhär att jag har varit i ullared, filmade vad jag köpte eftersom att det var önskemål av fölk.
Men den ena blev SÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄRAAAA överdriver och oseriös. Därför får ni faktiskt välja, det kan ju vara jobbigt att titta på en oseriös . Så, here you go my peoples.
OSERIÖS.se

 
SERIÖS.com

HEJJA STARTBILDER :D waywayh.
-ta hand om er !

Av Sara Karlsson - 24 november 2011 21:51

Hej. ;)
Sitter och äter banan, om ni vill veta!
Hade tänkt att dra igång med en liten frågestund, skriver såhär sålänge , får jag en fråga så startar jag annars lägger vi ner.
Så frååååågapå . Trolulululu . Nu ska jag fixa mig för imorgon blir med ullared, bäst!
Pusshej.

Av Sara Karlsson - 24 november 2011 21:45

      
Svar; Naaw, gulligt skrivet . puss på er killar ;) <3

 
Svar; Ja, visst gör den! :D Ojah, alltid din fru vettu <3

 
Svar; Haha , ja visst är vi grymma! Nej... men kul har vi iaf ;) Ska bli , kram <3

Av Sara Karlsson - 23 november 2011 17:03


HAHA, vi bjuder !    der ser ju för sött ut asså .
 

Av Sara Karlsson - 22 november 2011 10:48

Tipsar shampoo & balsam! Helt grymt bra volyme shampoo , wella .
Tycker alla ska prova dom , det ger fin volum och mycket härligt hår , 50 kr flaskan kanske ?
Men det är det värt för OHHH så bra dom är.
   
Lite tips när man har tråkigt ;)
kram!

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards