ppopcoorn

Alla inlägg under november 2011

Av Sara Karlsson - 10 november 2011 23:17

Torsdag idag va ?  
Sitter och lyssnar superhög musik i hörlurarna , det riktigt dunkar på detdär härliga sättet.
Dunk,dunk,dunk osv..! Hoppas ni haft en bra torsdag, själv har min vart ganska chill , kommer dock inte ihåg vad jag gjort. Imorgon ska jag skynda mig hem efter skolan för att "kasta" in Mandy i duschen , sedan hämta Pia & Greta och sen kommer mormor,moster & mosters sambo , nice folk .
omg, dör av längtan efter dig sweeto .
Kanske ska sluta ta på eran fritid och sluta denna fina skrift!
Puss~
  
Smått söt bild på mig , men hurfan håller jag en tekopp ? :S

Av Sara Karlsson - 9 november 2011 23:00

     
En tjejkväll som jag aldrig kommer glömma!
~Matilda,Emma T, Emma L, Agnes,Lina , Linda,Sarah ,Filippa, Emelie & Kajsa~ tack för att ni kom och gjorde min kväll så lyckad.
Bilderna lånade av Filippa Lager , Vill du besöka min underbarings blogg ? Klicka HÄR.

Av Sara Karlsson - 8 november 2011 16:26

  
Svar: Ja, det är superkul när man är nöjd och när det går bra.
Hehe, justet. Den blev aldrig igångsatt pga att folk var tråkiga! Det var inte tillräckligt med deltagare, så tyvärr drog jag aldrig igång den! Kram.

Av Sara Karlsson - 7 november 2011 21:54

Hellå där!
Idag gjorde jag inget speciellt, efter skolan drog jag med Kajsa hem en stund för att plugga.. hihi, det blev inte mycket plugg. 
När jag kom hem åt jag, sedan plugga matte , det lär liksom behövas eftersom att det är matteprov på torsag och ja....
Ska ut med hundarna nu runt skolan , perfekt kvällspromis! Ska även göra lite te , min hals är inte i toppform..
Kanske ta en varm dusch också ?
Ha det bäst, kram!
 
En rååcool tröja jag fick av matilda i fredags , tack för alla underbara presenter!

Av Sara Karlsson - 6 november 2011 22:06

Hemkommen efter en underbar dag i växjö's tipshall.
Jag visade Floprym Under the rainbow "Embla"  till 1:a i veteranklass ,med CK , slutade med att hon blev BIM veteran !
Jag gick junor handling med Bella, vilket inte gick alls bra , menmen . Bättre lycka nästa gång. Hade inte ens bestämt vem jag skulle ta , valde med stress sedan fick jag kuta in i ringen .
/S<3
  

Av Sara Karlsson - 5 november 2011 22:48

Tjenaare!
Tjejkvällen berättar jag om imorgon , då jag är piggare och hinner osv...!
Sitter med inpackning i håret , vill att det ska vara fint och glansigt till imorgon. Det är nämligen utställning i Växjö , jag ska ställa Embla i rasen och gå junior handling med Bella eller Pippi , det blir suuper!
Ojojoj , nu måste jag nog duscha av inpackningen och sova , klockan börjar bli mycket.
Ha en super natt, dröm sött !

tyvärr ingen bild eftersom att min skoldator är sönder , så dålig! OMG.

Av Sara Karlsson - 4 november 2011 03:27

Hallådär alla stentuffa ppopcoornläsare.


Lippa här, tänkte bara slänga in ett litet "gästinlägg"! Sara skärpning på uppdateringen nu va :*

Just nu känner jag mig så himla glad, har suttit och pratat med Sarin i ca 3 timmar. Imorgon ska jag till henne för hon ska ha tjejkväll. Blir nog supermegaduperawesomeyeah! Får träffa hennes kompisar och allting.

Ifall du vill kolla in min blogg så gör du det genom att klicka HÄR.


Ha det superbra, puss.




Tänkte bara avsluta med att säga att Sara är helknas! 

Av Sara Karlsson - 3 november 2011 00:34

Tjenaa!  
Sitter vid datorn , och gör istortsätt ingenting ! Fast det är ändå gött att bara sitta och stirra in i en datorskärm.
Är super glad , alla jag bjudit kommer på min tjejkväll , snacka om feest asså .   
Det kommer komma upp massor med bilder och sånt , vi blir 11 stycken och det är ju inte ofta man blir så många. Men ju mer ,ju roligare..! Imorgon ska jag gå till Annette i huvsad tid för att hjälpa henne med att bära in hundmaten , och hämta min saknade hund!
Och även göra lite nytta , plugga , hjälpa till i huset osv..
En en bra natt och dröm sött ♥
   
Japp , här har vi då dagens fix.. Nejmen. Såhär blev det . Hon klippte upp lite och färjade håret ljusblondt och lite brunt en liten del av luggen , är väl nöjd ! Känndes bra med lite klippning och slingning. :)

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards