ppopcoorn

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara Karlsson - 20 februari 2012 11:52

Tja .
Sitter i ett grupprum med fränds , har svenska så ska la snart skriva litte på deckaren . 
Efter skolan blire väl att chilla och plugga  , men det är mysigt det också .ähä.
Har inget mer att skriva , så vi slutar här.
ha det, puss!
   

Av Sara Karlsson - 19 februari 2012 21:24

juste , ppopcoorn fyller 1 år idag. Grattis vafan 
Helt grymt , klart att jag ska fortsätta och blogga , den är ju ändå 1 år nu! Men måste ta i tu med designen .
<3 

Av Sara Karlsson - 19 februari 2012 20:28

 
Du är den mest underbaraste jag känner. Mormor , jag älskar dig ♥

Av Sara Karlsson - 19 februari 2012 20:22

   

Av Sara Karlsson - 19 februari 2012 19:01

  • Det är mycket bra att gå valp & fortsättnings kurs med eran vovve , då den blir mycket lydigare!

  • Foder (!) är väldigt viktigt , får hunden bättre foder mår hunden bättre .. mår hunden bättre lever den längere.



  •  Aktivering är bland det viktigaste , en hund behöver lära sig saker därför kan det vara bra att träna hunden i något man själv tycker är kul tex; Agility , Lydnad , Free style , spår , jakt , utställning mm.. 

  •  Behandla inte hunden som ett barn , hund är en hund och INGET barn. Den behöver bli uppfostrad som en hund eftersom det är en hund. Hunden måste ha en ledare!

  • Om hunden är stressat ( tex; när den ska äta..) så skrik inte , då blir den bara mera stressad. Tala alltid lugnt till en hund .
       

Av Sara Karlsson - 19 februari 2012 17:58

Heej,
Hemma , hemma & hemma. Känns bra och dåligt på samma sätt! Det är ju inte jättekul här precis men överlever..
Haft en jätte go helg uppe i värmland med en massa skööna släktingar och vänner . Bilder kommer upp ikväll , för nu  ska jag  duscha med silverschampoo och hårinpackning , kan behövas.   
Ha en kuul söndagskväll, chaioo <3
   

Av Sara Karlsson - 19 februari 2012 08:18

Hej!


Tak för att ni följt med mig här när jag har gästbloggat och ni fått veta lite mer om Sara. Det var riktigt kul och hoppas jag kan göra det igen! 


Hejdå! /Matilda



Hihi, älskar dig Sara     

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards