ppopcoorn

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara Karlsson - 9 februari 2012 15:20

Heej! 
Sitter i mitt rum , har just kommit hem från skolan. Gött. Bara en dag kvar nu, sedan lov!! 
Det har varit en underbar dag i skolan idag, alla var superglada .. så det var bara kul idag. Vi hade två timmars håltimme så vi drog hem till Sarah och åt mat , super.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu , det blir väl att chilla dillen eller så.. '
Vi hörs senare, caio!    

HEY

Av Sara Karlsson - 8 februari 2012 23:45

                                                                                             Heej!
Idag slutade vi 13.25 , så var hemma runt 14 ungefär... hur härligt? 
Iaf , så kan man säga att jag varit med Filippa idag , för vi har snackat skype hela eftermiddagen och kvällen. Så nu har vi planerat en massa kul framöver. Tillexempel så ska vi antagligen sova över på lördag ! Shit , tror seriöst mitt lov kommer bli bääst .. Ska göra en massa kul . Men det orkar jag inte berätta nu, det kommer nog upp till helgen eller så kanske.   
Förlåt för att jag bloggat så fruktansvärt dåligt på sistonde , men jag har verkligen ingen insperation eller ork .. Men om man har blogg , så går det oftast i perioder när man tycker det är kul och tråkigt  osv.

Take care,puss.    
Från SM 2011 

Av Sara Karlsson - 7 februari 2012 10:17

 


 
Av Sara Karlsson - 6 februari 2012 17:44

heej.
Sitter i mitt rum och skriver deckare, vi har nämligen det i läxa och den ska lämnas in om några veckor! 
Idag ska jag inte göra så mycket , mest plugga och ta det lugnt . Har ganska ont i huvet och är vääldigt trött. Ska försöka lägga mig runt halv 9, 9 .. annars kommer jag inte klara av denna veckan .  
Då vet ni en massa onödig fakta.. kan va bra liksom!
Jaja, nu ska jag fortsätta med deckaren .
Take Care , hugs.
 
ÅZUUM LiFe

Av Sara Karlsson - 5 februari 2012 20:38

Hallå.
Min dag har varit goo , bara varit med familjen och med mina hundar + några andra kennelhundar. Vi åkte till nedflo och gick på isen och fikade lite . Så mysigt! Sedan har jag inte gjort så jättemycket , pluggat lite och så .
Känner mig trött , men måste orka kolla på wallander .. ska kasta min in i duschen nu så sitter jag med hårinpackning och ansiktsmask när jag kollar . Bra avslut på min söndag.
Ni får ha det sååjätte bra  , puss!
bilder.
       
 

Av Sara Karlsson - 5 februari 2012 16:49


Om du bara visste hur sjukt jävla mycket du betyder för mig och hur glad jag blir när jag ser dig. 
Bella,du är det finaste som hänt mig! 

Av Sara Karlsson - 4 februari 2012 12:41

Jag kommer aldrig sluta älska dig , du var så fin och så snäll. I mina ögon var du mer en en hamster.. , hoppas du får det bra nu. 
Kommer sakna dig gubb
en! ♥
   

Fluffy, du var så mycket!

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards