ppopcoorn

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara Karlsson - 15 februari 2012 22:30

Tja alla coolingar , nu är det så att jag ska bort imorgon. Men som tur har jag en supersnäll vään som ska gästblogga här . Matilda , hennes blogg ? --> HÄR.
Ja , så stanna kvar . För ni kommer ha inlägg att läsa , tro mig ! Själv ska jag chilla uppe i kristinehamn med en massa släktingar och vänner osv. 
Ha en bra helg /S ♥
 
Kameran ska givetvis med , så en massa bilder kommer komma upp .   

Av Sara Karlsson - 15 februari 2012 19:27


Ond startbild .. 

 
Av Sara Karlsson - 14 februari 2012 23:00

Go kväll alla glada !  
Det är ju alla hjärtans dag idag , så kram till mina underbara bloggläsare. Har inte gjort någonting idag , bara chillat dillen . Ätit lite gott med familjen osv..!  Men imorgon blir det ullared med Sarah , helt sjukt awesome ska det bli ! Video kommer upp på det jag köpt . 
Har inte mycket mer att säga , så ni får ha det så bra . Hörs imorgon , ny dag , nya tag. 
Puss /S
   

Av Sara Karlsson - 14 februari 2012 12:46

*  Jag älskar att sjunga , men jag kan inte sjunga seriöst inför mina kompisar , tycker det bara är pinsamt . 
*  Jag skulle inte kunna leva utan min mobil , dator eller kamera .
*  Att va på stan med mina underbara vänner är typ bland det bästa jag vet.
*  Att fotografera porträtt ,  rörelse , makro och natur/landskap är det roligaste jag vet att fotografera .
* Jag kan duscha i flera timmar , det är bland det bästa som finns . (dock tar varmvattnet slut alldeles för fort )
* Jag älskar lukter (på tvål , ljus , krämer osv.. ) är ganska noga att sånt ska lukta gott !
* Tuggummi räddar ofta min vardag .. , jag måste alltid ha en påse tuggummi i min väska .. kan tugga i flera timmar .
* Mina hundar är det absolut bästa jag har , skulle inte kunna andas utan dom . Det är dom som gör mig så stark.
*  Mina favorit ämnen i skolan är Svenska , Engelska , Hemkunskap .. Iaf just nu .
* Jag sminkar mig alltid om jag ska ut någonstans , annars ser jag ut som ett lik eller något .
   
gammal bild  

Av Sara Karlsson - 13 februari 2012 18:44

Dagens köp!            
Skjorta - Gina Tricot , 149 kr
Vit blus - Gina Tricot , 249 kr
Magtröja - Monki , 20 kr
Randig tröja - H&M , 129 kr
Blåa jeansen - H&M , 199 kr
Bandana - UVX , 29 kr
Ring - Glitter , 60 kr 
 

Av Sara Karlsson - 13 februari 2012 17:58

                                                                                                     Hallå alla!
Var ju i göteborg med my girls idag . Det var helt otroligt mysigt.. Vi shoppade , kollade bio och åt på donken. 
Hittade en massa söta kläder som jag tar kort på sen , så dom får ni se ikväll eller något. Filmen "Alvin och gänget 3" var supergullig , så allt har varit värt idag. 
Lite bilder , enjoy it.       
(På den första bilden spänner jag ut magen , så ni vet ;) )  

Av Sara Karlsson - 12 februari 2012 23:46

Hallådär!
Har ju vart på kenneln hela dagen med Filippa , så ni kanske förstår att jag inte hunnit blogga något ?
Iaf imorgon blir det göteborg med Sarah,Matilda och Emma. Vi ska shoppa och kolla på bio (alvin och gänget 3) . 
Det blir nog superduper mys , vet inte än.. men tror jag tar med mig kameran.. Den väger inte såå mycket ,+ att det kan vara kul med lite nya foton på bloggen!
Då vet ni , tror jag ska ta och sova nu , är jättetrött.
Godnatt , puss!
   

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards