ppopcoorn

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara Karlsson - 2 juli 2011 02:11

GOD JUL ALLA SÖTA, så var det inte jul då men ;)
Klockan är nu 02:14 så det är väl lite time att lägga sig kanske?
Vill inte ha det såhär måste försöka vända om dygnet igen, tänk liksom när jag sitter i stugan 3 på nätterna och vet inte vad jag ska göra?!
Ifall jag inte har internet kommer jag dö,bokstavligt vis, klarar mig inte ... x( Ingen fin vana precis.
Håller på att ladda ner massor med filmer,ifall jag får tråkigt, allt ifrån saltkråkan till amusement ,
barn film och skräckfilm ;)
Är så otroligt glad,vet inte varför, bara att mitt humör är på topp :)^^
Tumme upp för det, inte kul att ha mig arg .
Är bara lite smått trött, kan va bra att veta ifall ni vill då ;P
Ska inte babbla,det blir inte kul för er läsare .
Puss /Sarin ;d

btw,Så otroligt TACKSAM över ni som läser min blogg, stjärna i kanten till er , stor +!
Det är fina människor det :)
Ni är bara lite dåliga på att komentera , menmen .
Det är ju statistiken som räknas + har fått 20 gillningar på fb,fina grejor ;D (Y)
Tack sötisar.
  Saknar mitt gammla hår,det var volym i och åhh, saknar det så :(

Av Sara Karlsson - 2 juli 2011 02:05

Asså, lyssnar på den gång på gång,verkligen älskar den , och har gjort det ett tag nu. Tröttnar liksom inte, den är lika fin varje gång .
MASSOR med KÄRLEK  till DENNA låten! :')<33


Av Sara Karlsson - 1 juli 2011 23:36

Tjabba.
Dagen har vart grymt skön, gick med nattlinne till klockan 17, rätt gött va?
Egentligen inte ,men ja xd
Uhhää, blir så trött på vissa folk asså, man tror ju att 96 har mera vätt, fast tydligen inte -.-' då har man lärt sig något nytt idag , grattis till mig .
fast har vetat det rätt länge då men.
Just nu sitter man och chattar med älskling och muppen som är *** * *****.
Gissa vad det står där då,hahha det kan ni sova på lite granna.
aja,här får ni dagen's outfit bild .
         
 Rosa linne- gina tricot 129 kr.
Vitt linne- gina tricot 99 kr.
Svarta läggings- ullared 39.90 kr eller något?
Pussar,njut nu av sommarn ;)

Av Sara Karlsson - 1 juli 2011 12:35

Idag blir det hiss & diss när det gäller mat affärer.
Bokstavligt vis tycket jag det finns rätt många dåliga mat affärer men de är dåliga i olika områden. om ni fattar?
T.e.x det kanske finns en ica affär i skåne som är inte alls bra och ofräsch (stavning)
men en i lappland som är jätte fräsch osv...
iaf,
dagens hiss är
maxi ica stormarknad.
Dom tycker jag ALLTID är bra och fräscha, jag älskar att gå in på maxi,
de får hiss från mig bara för att dom har så mycket saker, ordning i affärerna och ganska billigt . ;)
 
dagens diss är
netto.
Tycker inte om den mat affären, ofräsch och inte alls ordning och reda .
saker ligger huller om buller i nästan varje netto affär.
Nä, skulle inte vilja handla mat där,billigt men dåligt. ;)  
  bilderna blev lite olika storlekar på , men de är ju ifrån http://google.se så ;)

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards