ppopcoorn

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara Karlsson - 13 juli 2011 17:58

  
Godagens, dogday har jag haft idag, cyklat samma runda med först Mandy,sedan Lone och sedan Embla, 20 min på varje hund kanske , bara cykla ,cykla cylka, alla 4 måste banta så det blir att rulla fram varje dag och ta långa cykel och promis turer..
Just nu ligger jag på gräsmattan i en solsäng,för har jätteont imagen, buhu :/
Måste äta känner jag,ska nog dra och fråga mamma om pizza,är inte sugen på något annat..
Hon brukar vara extra snäll när man inte mår helt toppen,tss..
Jag-Mamma,kom!
Mammma- ja vad är det?
Jag- kan jag få pizza?
Mamma- jaa,det kan du..
WIE,MY MUM IT'S BEST :D:D:D:D
pussar.

Av Sara Karlsson - 13 juli 2011 14:00

Cha ;)
Sitter i köket,bloggar och käkar gräddkolaglass, mums!
Det känns rätt bra med sommarlov,slippa prov,läxor och all skit vi får därifrån.
Senare idag blir det att cykla med Lonis, Mandis och Emblis fast inte samtidigt men en och en.
Har nyss duschat i typ 20 min eller något, älskar att känna det varma vattnet svepa ner för kroppen   
Får la ta och fixa , klä på mig och sånt nu ,så hörs vi senare på dagen.
have a nice day my friends, hugs.
 

Av Sara Karlsson - 5 juli 2011 22:54

        
Foto och redigering:Sara Karlsson

Av Sara Karlsson - 4 juli 2011 12:00

Tjenis ;)
Nu blire blogg paus i en veckan typ, ska dra till stugan med underbara hundarna och pappa.
Och där får träffa finaste mormor,gittan och sigge, det blir mys.
Nu ska jag duscha,äta och packa .
Sedan bär det av, pussar.

Av Sara Karlsson - 3 juli 2011 07:42

ÖH, vad jag hatar rubriker..   
Om 45 min blire att gå till pump för där hämtar Annette upp mig så drar vi till borås, ska bli underbart, det va sjukt längesedan man bara följde med på utställning, ingen stress ingen ting för mig, bara hjälpa annette och borsta , hålla och fixa hundarna, fota och såklart shoppa.
underbart ska det bli.
Får träffa älskade Filippa som jag saknat något för mycket (Y)++
Ska ta och släppa ut mina hundar och sedan äta frukost.
Puss, hoppas ni får en trevlig morgon ;)
  Uhh :$
Men bild måste det ju va ;)
Men ändå..
aja, hejdå:D

Av Sara Karlsson - 2 juli 2011 17:13

  
Jordgubbe :*

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards