ppopcoorn

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Karlsson - 29 december 2011 11:12

        

Av Sara Karlsson - 29 december 2011 02:52

Godnatt alla änglar som läser min blogg!
Haft en helmys kväll & imorgon blir de shopping, yeah. Ska kolla efter lite coola kläder på mellandags rean! Dags att kolla runt på onlineshoppar..
Fotat lite på mig och Matilda , en del blev rätt bra och dom kommer upp imorgon.
Tusen kramar till er!  
Igga mitt cp-face , men reklam för mitt braiga schampoo typ, Sunsilk ! Tips för mer luftigare och glansigare hår. Billigt och funkar kanon.
Puss.

Av Sara Karlsson - 29 december 2011 02:47

  
Modell:Matilda Westervaldt
Fotograf & stylist:Sara Karlsson 

..

Av Sara Karlsson - 28 december 2011 13:09

Godmorgon!,
Haha, ibland kan man inte somna ellerhur? Jag kanske somnade halv 4 i natt eller något. Känner mig helt upp&ner vänd. Alltså har jag typ sovit till 12.30 .
Idag ska jag ut i skogen med hundarna i två timmar eller något, de behöver det , ha kul och springa. Ska kanske även hämta Pia sedan . Känns som detta får bli en hunddag och att jag bara orkar gå runt i onepiece'n med en stor fet i handen.  höhö.
Neaj, nu ska jag ta och äta frukost , duscha och klä mig!
Detta blir nog en toppen bra dag, tagga inför den braiga dagen.
Puss

OH

Av Sara Karlsson - 27 december 2011 19:18

   
KUL man KAN ha PÅ en BUSS!
Alltså är det någon liten som vill sova över i dag och typ åka  & shoppa imorgon ? har fett tråkigt... ( messa isåfall)
OH, statistiken är fan grym nu, omgomg. 62 besökare idag, inte dåligt det! Tack för ni läser den. :*
Huuugs

Av Sara Karlsson - 27 december 2011 11:42

  
Är fett glad, har redan fått 26 besökare och klockan är inte ens 12, woho? BRABRABRA! 
Ska äta frukost, duscha och fixa mig. Ska ut med hundarna sedan och efter det till Jafar, åh love.
Vad ska ni göra idag?  svara gärna på frågan ! Ska komma på lite frågor att fråga mina läsare på , då ni måste svara!
Menmen, puss sålänge.

Av Sara Karlsson - 27 december 2011 01:47

Vet inte vem det var jag fick prova dom av, men sjukt goa var de iaf och jag bestämde mig för att köpa dom! Köpte för ca en halv vecka sedan , och använt dom varje morgon & kväll . Eftersom att det är Night cream & Light day cream. Min hy har blivit mycket lenare och starkare typ.
Tipsar, de är mycket bra , de återfuktar och gör huden mjukare. Finns att köpa på Ö&B för typ 40 kr st , alltså 80 för båda!
 

Av Sara Karlsson - 26 december 2011 23:22

Känner fört, då jag gört.
Yes, är ganska sugen på att blogga stort , & som texten åvan berättar.
Jag tänkte iaf berätta lite om mina planer inför detta jullov som ska bli bäst!
Jag ska då vara mycket med massa fina kompisar,sova över osv. Träna mycket utställning och tvinga med mamma upp till agilitybanan med en massa kennelhundar och mina egna såklart.
Shoppa en massa, äre någon som vill dra in till nordstan , messa! Jag ska kolla på braking dawn & fika i stan. Rida en supercool häst. Chilla och bara vara ja. Haha, chill jullov va?
Vad ska ni göra på erat jullov? av så många läsare kan väl någon slänga in en kommentar ? tar typ en sec,.
Blogga stort, jojo tjena. Det blir nog inte så mycket mer.
Så hejdå folket!
 



Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards