ppopcoorn

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 13:56

Haha, jag sitter & väntar på postis Per , men han värkar inte vilja komma till oss med mina betyg. Segt.
Idag ska jag följa med Matilda till Borås, kanske handlar något. Får se? Isåfall kläder , behöver liksom det!
Har typ ingen tid till att blogga så dags att dra, ska äta,ut med hundarna och så , så lite att göra först.
Ha en trevlig dag,
bilder från avslutningen kommer, hade nämligen med mig min system , yä!
Då hörs vi ;) puss

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 11:50


Asså , åhhhhhä för startbilder . Ser ut som en krinig kärring! :o
 

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 01:24

MITT TIPS .
Använd inte TREsemmé , mitt hår blev tort,slitet och svårkammat. Använde det idag, har kört med det ett tag innan också. Men nu när jag använde det blev mitt hår jätte trassligt. Behövde ca 1/2 hårinpackningsburk i håret , omg .
Bara en liten varning , för ni som inte använt det ..
Vissa tycker det är grymt och så , men TREsemmé får dagens diss.. fuu.

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 01:06

Heej!  
Idag har jag städat och vart med Sarah. Alltså när jag kom hem så städade jag och så kom Sarish runt halv fem eller nått. Vi har haft en jättemysig kväll, bytt julklappar,åkt pulka, mulat markus,bastat osv...!
Imorgon blir det julavslutning, då vi ska uppträda i dans, jao. Här är man typ längst fram och imitten men kan inte ens dansen. Jaja, tagga iaf.
Lite crazy bilder på mig & Sarah, vi är ju lite crazy så..   
   

Av Sara Karlsson - 20 december 2011 23:37

1.Jag vill färga håret brunt.. nu!
2.Jag älskar tuggummi
3.Mitt självförtroende är riktigt dåligt just nu
4.Jag älskar min mormor obeskrivligt mycket
5.Jag vill flytta till kristinehamn
6.Jag gråter nästan alltid på kvällarna?
7.Min favorit årstid är sommar
8.Jag har två helt underbara vänner jag inte skulle klara mig utan
9.Jag är en nattmänniska , kan inte somna innan 12 osv..
10.Jag är livrädd för döden
  
cocobombombomyeH.

Av Sara Karlsson - 20 december 2011 19:31

Det är dags att ha omröstning. 
Och min ser ut såhäär : 
Jag vill veta vad ni vill ha mer av här i bloggen ! Om det är något som inte står med var snäll & kommentera . För det är bara  NI
  som kan påvärka att min blogg blir bättre genom att säga era  åsikter. 
Bara att köra igång, en blogg kan alltid bli bättre , ellerhur? :) 
/S 

Av Sara Karlsson - 20 december 2011 16:57

Statistiken börjar bli mycket bättre , runt 30 dagligen. Det är kul att någon läser min blogg iaf! 
Toppen, hoppas ni haft en bra dag. 
Kul att marken är täckt med snö också, yeah!
puss
 

Av Sara Karlsson - 20 december 2011 16:48

Något jag verkligen hissar är klädaffären gina tricot.
De har alltid otroligt snygga ungdom's kläder, man kan nästan alltid hitta massor som man vill ha så fort man bara går in i affären. TIPS, GINA TRICOT!
   

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards