ppopcoorn

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Karlsson - 26 december 2011 23:11


Haha! Snackar bara en massa koja typ, videon är nästan pinsam! :P Har säkert glömmt något, men kom just hem från mormor, så det går inte sammla in allt man fått , hi. Värkar otacksam & stressad. Men är sjuktjäkla tacksam för allt fint i år!
PÅSS.
 

Av Sara Karlsson - 26 december 2011 13:56

 
Jag gillar min K4k4 , den är fin . :3
Yumyum! Haha, oseriös. Fin dag typ , blåser & är fett kallt. Sitter i min mormor's kök och äter kaka.
Nu blire nog att dra till moster & hennes sambo en stund med Embla.
Hihi, se ya later :* 

Av Sara Karlsson - 25 december 2011 20:55



Japp! Seriöstjej.se , the rubrik goes passing. Thaha  
Nä, jag får inte vara osocial. Nu ska jag mysa med den bästa släkt som finns. Så herrå människor.
Hörs imorgon kväll eller något, kjam :)) 

Av Sara Karlsson - 25 december 2011 11:00

Som rubriken säger är julafton över , tråkigt. Nu är det bara att vänta in julen 2012 , haha.
Ähm , detta är då tidsinställt och jag kommer hem imorgon kväll.
Ha en bra söndag , annandag jul . Mys :*
Puss
btw; bilder kommer när jag kommer hem! tjohej .

Av Sara Karlsson - 25 december 2011 01:41

Hej. Mobilbloggar nu , så det blir ju inget långt inlägg och även inga bilder .Jag har haft en helt underbar julafton med en massa goa släktingar och med grymt fina julklappar. Tihi :3. Im a julklappsgris! När jag kommer hem så lovar jag er ett videoinlägg med allt jag fått och så.Imon ska jag försöka få lite fina bilder på hundarna i fart blandannat.Yäyä,hoppas ni oxå haft en bra julafton med fina julklappar osv...Take Care,puss!

Av Sara Karlsson - 24 december 2011 11:30

GOD JUL alla ppopcoornläsare!♥
Hoppas ni får en toppen jul med mycket fina julklappar. Själv ska mina jul bli fantastisk, yäeh!
Puss & Kram önskar sean banan!
 
Från avslutningen!

Hi

Av Sara Karlsson - 23 december 2011 12:15

Tja!  
Vart i allum nu på morgonen så kom hem för en halv timme sedan. Köpte ett par jeans på ginaT. <-- this. Ska ha de på julafton! Snart är det dags att börja packa väskan , ska till mormor och där sova i tre nätter , nice.
Man kan typ inte fatta att det är den bästa dan på året imorgon nämligen julafton?
Ingen aning vad jag ska skriva.
Eller jo , juste! Nu börjar statisktiken bli bättre , 41  igår. Det är bra! fortsätt så & glöm inte skriva vad jag ska förbättra i bloggen!
Hihi,puss!

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 22:45

Hej . Följde somsagt med Matilda till borås , helt galet mysigt var det. Köpte inte jätte mycket , ett linne och lite ansiktsprodukter.
Imorgon ska jag gå upp 08.30 för att ta bussen klockan halv imot landvetter, måste till allum och köpa svarta jeans och kofta till julafton. Efter det ska jag packa och så , sedan bär de av mot mormor , super!
Hihi, nu ska jag faktiskt lägga mig, är trött och att bläddra igenom goldennytt skadar inte.
Ha det bra,puss.  
Du är så obeskrivligt underbar, jag älskar dig!

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards