ppopcoorn

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Sara Karlsson - 3 september 2011 22:49

Nämen hej.
Nu ska det bli ett litet mer seriösare blogginlägg än med massor med hundnosar taget från konstig vinkel.
Igår tills idag sov jag ju hos Matilda. Det var super mys, vi flummade och rullade runt på golvet , lyssnade på höög musik och käka chips,godis och drackdricka.
Det var liksom jättemysigt & cp.
Matilda blev sååå glad för sina presenter eftersom att det hon fick av mig och Sarah var lite speciellt liksom . Stringtrosor, 3 örhöngen och bindor typ xd
Så sjukt kul vart det , asså jag ska ju kanske klippa ihop en liten film som handlar om den fredagen , då kommer ni få se hennes min när hon öppnar osv..
Tack för kvällen tjejor det var ett flummigt och roligt barnkalas jag vart på.
Nu ska jag iaf lägga mig och smsa eller något, är jättetrött och så.
Vi somnade liksom 02.30 eller något fast vi var trötta sen klockan 22.oo .
Haha, men hadet bäst , kram & puss     Jag och spooky, älskade ,pigga häst!

Av Sara Karlsson - 3 september 2011 22:42

Drar igång med en fototävling med Mandy,Pia,Greta,Embla och Bella nu. Så det är bara att skriva in den du tycker är "vakrast". Namnet står på bilden , så skriv bara namnet liksom.
Lätt som en plätt,
Tajm to start naow.              
Så otroligt sööta! :)
Åh,älskar dom verkligen .

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards