ppopcoorn

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Sara Karlsson - 11 september 2011 20:55

Hejsan!
Jag har ju varit i stugan i helgen som ni vet, därför har jag ju inte bloggat. Statistiken är ju ändå ok liksom , 13 igår? Fast jag sagt tillochmed att jag inte ska vara hemma.
Vi har iaf haft en kanon helg med fint väder, bra resultat på utställningen och helmys.
Bella blev 2:a i sin klass med hp , Mandy vann veteranklassen , BIR veteran , BIR , BIG 4 och BIS 3 veteran med hp, super fint med Mandy iaf.
+ Att hon fyllde år igår , så GRATTIS till 9-åringen med hennes fina resultat.
Bella ville inte riktigt stå still i sin klass så anmälde mig till bmh , Sarah också då.
Inte värt att berätta hur de gick , men både jag och Sarah blev slagna av en 3-åring.. hehe, pinsamt. Bella har aldrig skött sig så bra som nu på barn med hund , irriterande att det gick bra då ... haha.!
Det har varit en jättemysig helg , att träffa alla där uppe och så.
Aja, nu är man hemma så nu blir det läxa , booring.

bilder.
         
HAH, sista bilden är så seriös. *hömm*

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards