ppopcoorn

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Sara Karlsson - 21 september 2011 20:10

    Hej , sitter och kollar på bonde söker fru , det är sjuktbra tycker jag 
Vart på allum idag , bilderna åvan, fast första bilden är oseriös men bilden under , de kläderna köpte vi till fotograferingen som är på lördag. 
"The studio" ..
Blir ingen film eftersom jag inte filmatså mycket , men kommer nog upp ett viedoinlägg i skolan imorgon ..
PUSSI!

Av Sara Karlsson - 21 september 2011 13:46

Hejsan!
Sitter med Jossan & Sarah och väntar på bussen!
Sedan blir det allum med vänninan Sarah , myspys.
Hörs ikväll då en film kanske kommer upp vilket är önskat.
Puss,<3    

Av Sara Karlsson - 21 september 2011 10:21

Hejsan!
Sitter i skolan nu , är så himla lycklig verkligen..
Fick C på svenskan (VG) Så otroligt nöjd. Nu har jag fått C på ett matteprov, svenska & so , det är ju också 3 väldigt viktiga ämnen ! WOHO! 
Nu sitter jag och har svenska men jobbar med Engelskan eftersom vi har fått använda svenskan som u-tid typ .
JAO, då vet ni hur det ligger till och hur glad jag är!!!!
glömm inte anmäla er , minst 5 pers annars drar jag inte igång.
kram,<3  

Av Sara Karlsson - 21 september 2011 08:45

Det är verkligen jättekul att folk visar intresse , la ju ut att det skulle komma en tävling ganska sent igår & redan idag (nu på morgonen) har folk visat intresse för att vara med vilket jag tycker är jätte roligt verkligen..
Så ni som har anmält (om nu tävlingen drar igång..) LYCKA TILL!
flera folk... kom igen nu!
 
 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards