ppopcoorn

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Sara Karlsson - 12 september 2011 22:36

 Hejsan! 
Mycket bra dag, helt ok i skolan men efteråt var det ju agility.
Det gick super bra och var skitroligt idag , kanske börjar tävla idet om några år?
Bella sköter sig jätte bra och man märker att hon gillar det och att hon verkligen går in för det liksom, med andra ord " hon sattsar rubbet ", och det är grymt härligt att se sin bästavän vara på topp glad.
Nu ska jag gå ut med hundarna dom behöver rasta sig lite & så.
Så bäst jag sätter fart så att jag sedan kan lägga mig och läsa lite fysik!
Har total bildbrist och det är inte kul, man vill ju ha bilder men nej.
Funderar på att gå ut i skogen imorgon och ta med någon hund och ta bilder med temat höst, smaart!
Woooow, kom på att vi börjar 09.30 imorgon , hääärrrrrrligt med sovmorgon.
Ska försöka göra ett viedominlägg imorgon , så det inte bara blir tråkiga texter och sånt skit.
Kastar in en bild och det blev denna , hadet bäst.

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards