ppopcoorn

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Sara Karlsson - 14 september 2011 22:40

Tjabba!
Mår mycketmycket bättre nu än vad jag gjorde förut idag , solsken till det.
En härlig uppdatering idag ,eller hur?  
Ska nog till skolan imorgon , vill ju liksom inte missa allt för mycket.
Men vi hörs imorgon , för sängen kallar .
Puss&Kram♥      en underbar promenad ute i skogen ~

Av Sara Karlsson - 14 september 2011 18:25

  Även fast jag är sjuk & kanske inte mår bäst , så är det klart jag följer med mamma & hundarna ut i skogen.
Som tur är mår jag bättre , tror ju även det blir bättre när jag får i mig mat .
/Sarak, the girl in this world.

Av Sara Karlsson - 14 september 2011 13:42

HISS och DISS.


hiss & diss , bland hur jag tycker kompisar ska vara ,
vilka sidor jag gillar och inte.


DISS
Jag hatar falska människor som t.e.x säger att dom inte gillar en person och sedan tycker något annat..
Eller när någon tror den är något , när den verkligen inte är mer än någon annan . Så hatar jag VERKLIGEN när någon är annorluda hemma och i skolan , hemma jättesnäll & nartulig och iskolan försöker vara rååcool och liksom " kolla på mig , ge mig uppmärksamhet"
Asså vadfan , var er själv , var ärliga .
 
HISS
Jag hissar stort personer som är ärliga , talar sanning .
Vågar vara sig själva !
Och inte försöker spela något dom inte är.
Är samma människa vart dom än är .


fast jag har underbara kompisar som jag inte släpper i första hand !<3
  

    Hur du en ser ut , vad du än har på dig , du är ju ändå samma person.
SEXIG BILD.

Av Sara Karlsson - 14 september 2011 12:25

Hej!
Vaknade imorse av att jag knappt orka stå på benen , av att jag hostade något förfärligt & halsen värkte . Ingen härlig morgon om du frågar mig iaf!
Är hemma från skolan idag pga att jag inte känner mig helt frisk & så.
Hoppas bara jag inte missar allt förmycket i skolan ..
Tänkte göra ganska många olika blogginlägg idag , 5 olika kanske .
Hade kanske varit lite kul att få en stor update , någondag?
Ah, nu ska jag fundera på vad för olika slags som ska komma upp här idag.
Medans jag funderar får ni ha en bra onsdag & njuta av blåsten.
Puss<3

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards