ppopcoorn

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Sara Karlsson - 26 september 2011 23:10

Jag är ju väldigt vimsig när det gäller hårfärger.
Har många jag funderar på.....
THIS: Blond , Mörkbrunt , Rödaktigt ... , jag älskar att förnya mig & göra ändringar!
Haft blondt hår i ett halvår eller något nu , och nja tycker det är ganska trist.
Jag fullkomligt stortrivdes i  mitt mörkbruna hår , och eftersom håret "gör" utséendet är det ju viktigt att man är nöjd.  
Vill inte ha svart hår , för om man är blek som jag , tycker jag verkligen inte det är snyggt.
Mina tankar , eller om jag får för Mommi , så vill jag ha en skrikrosa eller ljusrosa slinga i mitt underhår eller i mitt "överhår" ..
mohahha :D

Av Sara Karlsson - 26 september 2011 22:20

Tjo!♥
Förlåt för att dagens uppdatering har varit ganska dålig & inte speciellt seriösa inlägg här på bloggen.
Iaf nu sitter jag i min säng & dricker varm oboy , mkt kärlek till det.
Har blivit jätte förkyld , och lite febrig , diss till det!
Ska lägga mig nu , sov sött alla mina fina blogg-läsare.
Ny dag imorgon med nya inlägg & förhoppningsvis ny header.
  Bilden är från förra veckan eller något , då jag var frisk...!
puuuss.  

Av Sara Karlsson - 26 september 2011 13:07

Hejswen!
Sitter i korridoren & har datorlektion (eller inte..) Sitter & bloggar med frändz. 
ÅJÅJÅJ, vad fiiin headern blev , or noooot.
Hadet bra.! <3 

Av Sara Karlsson - 26 september 2011 09:56

Hej , sitter i skolan & ska snart ha musik , gött ! fast nää.. 
Vi slutar 15.30 idag , lite segt men grymma lektioner , yeye.
Aja nu ska vi sticka till the mjuuuusic, puss   flummiiiisarna.

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards