ppopcoorn

Alla inlägg under september 2011

Av Sara Karlsson - 28 september 2011 11:13

Just chilling , sitter i gympasalen med Mimoza & kollar när dom andra gympar  
Spelar in lite så kanske det kommer upp en film senare typ.
    lalalala ... :P

Av Sara Karlsson - 28 september 2011 08:18

Hej , sitter i skolan & tråkar  
Just nu har vi so & jobbar med ett grupparbete , men vart sjuk igår så har ingen aning om vad vi jobbar om , bra info..
Har inget mer att skriva så ha en JÄTTEbra dag!    
     Jag & Emma , vackert!  ;)

Av Sara Karlsson - 27 september 2011 23:42

Jag älskade när statistiken var 3o besökare / dag & gillnings saken steg med 5 personer dagligen.
Men det var då , och nu är nu.
Ta en titt på bilderna:
     
det är ganska lik statistik dagligtvis & det var 2 veckor sedan någon ny gillade , hmm , vad kan det bero på?
Njaa... inte helt perfa. fast är rätt nöjd ändå , bloggen ska bli finare & roligare.
/Sara !

Av Sara Karlsson - 27 september 2011 23:29


Ibland när jag inte har något att göra , så får jag för mig snabbt att jag ska göra ett viedoinlägg , t.ex som nu , den bjuder jag på ;). Ohw, I',m skönheten själv , eller inte.

 
Av Sara Karlsson - 27 september 2011 19:42

Helloo!
Sitter & kollar runt på faceb , right nice.  
Har vart duktig , suttit framför glosboken i 1 h eller nått, vill ha A på engprovet imorgon , även fast jag inte kommer att få det så kan man alltid hoppas. 
Ska även öva på matte nu, eftersom att vi har prov i det också på torsd.
Ahaja , ska dra nu finns på tlf .
2 ord , en mening , 10 bokstäver , exakt så känner jag just nu
       hejdå mina egna små shininglight's .  

Av Sara Karlsson - 27 september 2011 11:40

Hej alla friska  
Min dag kommer att spenderas i min säng , med datorn & ett glas varm oboy.
För som rubriken säger är jag jätte förkyld & har lite feber & hosta.
Ska försöka läsa en massa läxor eftersom jag missar så otroligt mycket..
Haha kanske kan prata in en liten viedo senare så hör ni hur jag låter.
Ha en bra dag , mitt mål för dagen är att hålla mig varm & dricka varmt!
puss. 
 

Av Sara Karlsson - 26 september 2011 23:10

Jag är ju väldigt vimsig när det gäller hårfärger.
Har många jag funderar på.....
THIS: Blond , Mörkbrunt , Rödaktigt ... , jag älskar att förnya mig & göra ändringar!
Haft blondt hår i ett halvår eller något nu , och nja tycker det är ganska trist.
Jag fullkomligt stortrivdes i  mitt mörkbruna hår , och eftersom håret "gör" utséendet är det ju viktigt att man är nöjd.  
Vill inte ha svart hår , för om man är blek som jag , tycker jag verkligen inte det är snyggt.
Mina tankar , eller om jag får för Mommi , så vill jag ha en skrikrosa eller ljusrosa slinga i mitt underhår eller i mitt "överhår" ..
mohahha :D

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards