ppopcoorn

Alla inlägg under september 2011

Av Sara Karlsson - 21 september 2011 08:45

Det är verkligen jättekul att folk visar intresse , la ju ut att det skulle komma en tävling ganska sent igår & redan idag (nu på morgonen) har folk visat intresse för att vara med vilket jag tycker är jätte roligt verkligen..
Så ni som har anmält (om nu tävlingen drar igång..) LYCKA TILL!
flera folk... kom igen nu!
 
 

Av Sara Karlsson - 20 september 2011 22:03

På lördag drar jag igång med en fototävling om folk visar intresse.
Minst 5 bidrag annars startas den inte. Temat väljer ni själva och den som får mest röster får en fet länkning & något godis (tex, bilpåse, kexchoklad eller annat, det blir en överaskning.)
Man har till lördag på sig att anmäla sig & sedan drar fototävlingen igång den avslutas lördagen därpå och då kommer vinnaren fram och det står namnet på vinnaren och  en fet länkning & en bild på något gott som vinneren ska få.
 
För att vara med: Så kommenterar du detta inlägg och
sedan mailar en bild till mig som just du tycker om och som just du är nöjd med , mailadressen är: Sara_fantha@hotmail.com .


För att rösta: Jag kommer nummerera bilderna , så det är bara att kommentera nummeret på den bild du gillar mest , du får bara en röst, rösta inte på dig själv utan en annan du tycker är fin.


Slutändan: I slutändan kommer jag räkna ihop rösterna och skriva ut vinnaren och detdär.


Om du inte förstår detta så fråga. Och för att få någon rösta på just dig så skriv ut att du är med i en fototävling http://ppopcoorn.bloggplatsen.se , röstaröstaröösta!!


  

Av Sara Karlsson - 20 september 2011 13:33

 HEJSAN!
Fått skoldatorer idag, underbart!
Min dator hemma är ju sönder liksom , så det är ju helt perfekt.
Pluss att många sköna inlägg kan komma upp under dagarna , wohoo! 
Nu sitter vi och har fysik , vi ska jobba med datorerna på fysiken så passar  på att slänga in ett blogginlägg.
Efter skolan ska jag pluggapluggaplugga , och gå en långpromenad med hundarna.
Kommer nog upp ett viedoinlägg senare idag , men kan inte lova!

Ha en bra tisdag, hörs senare! PUSS.
     jaoo , alla älskar dom & avgudar dom. ;)

Av Sara Karlsson - 19 september 2011 22:45

Heej!
Bloggar lite fort om partille innan jag lägger mig.
Bella vann klassen och bästatik , sedan blev hon BIR och dagen slutade med BIG 3, vilket är super.
Hade verkligen än helt underbar dag med Filippa , vill även gratta henne till hennes fina resultat med Musse , BIS 2 , och även med ett underbart bra jobb med Lizzie.
På torsdag är det junior handling träff hemma hos Rebecca , det blir mys eftersom jag får träffa bästis då med.
Ne, nu måste jag sova känner jag , men ha det bra. Och håll tummarna för att jag får min skoldator imorgon. Behöver en egen!
puss!   du&jag föralltid!<3

Av Sara Karlsson - 18 september 2011 23:22

Hej!
Förlåt för sjut dålig update , men har inte haft tid , har varit med kompisar , jaa.. ni vet hur det är ibland.
Nu sitter jag iaf här i mitt kök med Kajsa som ska sova här inatt igen , vi ska kolla på filmen " jag saknar dig " det blir mys , såklart sover vi i husvagnen med massor med hundar , Pia , Ida,Tjorven , Pippi och mina 3 girls.
Så otroligt hääärligt att vi är lediga imorgon,.♥
Resultaten är skitbra ifrån partille , men dom kommer imorgon.
För nu blir det myyyyyys.
Puss.

  nämen ÅH vad fint.

Av Sara Karlsson - 16 september 2011 23:21

Jag gör reklam för hund-bloggen!

Är nöjd med designen (headern) och så , så det skadar ju inte att kolla in och kanske få lite insperation , vad sägs?
http://debasta.bloggplatsen.se http://debasta.bloggplatsen.se http://debasta.bloggplatsen.se   , nu kan ni välja.
CHIIIKA in bara , ni behöver inte följa den men kolla bara ni !
Det skulle betyda!
Den bloggen ska "komma igång" så hundtips och filmer kommer komma upp på bloggen , så hundälskare , why not ?

   //Sara, thhhheee maaan

Av Sara Karlsson - 16 september 2011 18:40

Hejsan!   
Min helg ska bli grymt bra , imorgon ska jag åka till partille och ställa ut Bella och få träffa underbara Lippa    Sedan ska jag och massor med kompisar tälta i rävlanda eller hällingsjö , myys.
På söndag blir det städning av mina rum (inte lika mys men måste göras).
Och på måndag ska jag och några kompisar träffas i rävlanda och ta med våra djur och bara vara där och mysa ( vi är lediga då).
Och nu ska jag dra ner till kyrkan snart för att träffa Emelie och Markus och ta en promenad med våra hundar , oyeah!
Superhelg , eller vad?
Ni får ha en bra helg ni också , och hålla tummarna för Bella imorgon !
Puss  

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards